NOTA DE L" AUTOR:

L’ AUTOR D’ AQUEST BLOG NO ES FA RESPONSABLE DELS DANYS A LES DIFERENTS SENSIBILITATS QUE PUGUI OCASIONAR LA SEVA LECTURA I AL MATEIX TEMPS RECONEIX LA SEVA CONDICIÓ DE MARGINAT SOCIAL I ES DECLARA LLIURE DE L’ OBEDIENCIA ESCLAVA A LES NORMES DE BON GUST. SI, PER EXCES O PER DEFECTE, NO HE ESTAT SUFICIENTMENT SENSIBLE EN QUALSEVOL SENTIT SEXISTA, RACISTA, CULTURALISTA, NACIONALISTA, REGIONALISTA, ETNOCENTRISTA, FAL.LOCENTRISTA, ETC. O AMB PERSONA FEMENINA, POBLE OPRIMIT, MEDI AMBIENT, CULTURES MINORITARIES, QUALSEVOL ALTRA MENA DE PREJUDICI ENCARA PER BATEJAR, DEMANO DISCULPES. A LA RECERCA DEL DESEMVOLUPAMENT D’ UNA SOCIETAT LLIURE DE PREJUDICIS I PURGADA DE LES INFLUÈNCIES DEL SEU DEFECTUÓS PASSAT CULTURAL HE COMES BEN SEGUR MÉS D’ UN ERROR ".

( Texte inspirat en el llibre: “Contes per a nens i nenes politicament correctes”, de James Finn Garner, traducció de Quim Monzó i Maria Roura, Editorial Quaderns Crema )

The Psycho Hamster .


dijous, 8 de gener de 2009

LES 10 FRASES + UTILITZADES PER REBUTJAR ......

LES 10 FRASES + UTILITZADES PER LES DONES PER REBUTJAR A UN HOME
( i el que signifiquen)


Introducció:
Una clau fonamental perquè un home entengui realment el que li està dient una dona és pensar que el que elles diuen és sempre més suau que el que estan pensant, sí senyor, si les dones diguessin el que realment pensen quan li estan donant carbasses a un home, la població masculina es veuria reduïda dràsticament (la majoria dels homes se suïcidarien), així que en aquest cas resulta beneficiós que homes i dones parlin diferents idiomes.



Penso en tu com en el meu germà.
( Em recordes a l'inútil de Mr. Bean)


Hi ha una lleugera diferència d'edats.
( No vull fer-ho amb el meu PARE)

No m’ atreus de 'aquesta' manera.
( No deixaria ni que el meu GOS et toqués)

La meva vida ja és massa complicada.
( No vull que passis amb mi la nit o sentiries les trucades de telèfon de tots els altres homes amb els quals surto)


Ja tinc parella.
( Prefereixo al meu gat i una terrina d'1 litre de gelat Hagen Dazs)

No surto amb gent del treball.
( No sortiria amb tu si estiguéssim en el mateix sistema solar i menys estant en el mateix edifici)

No és culpa teva, és meva.
( És culpa teva)

Vull concentrar-me en la meva carrera.
( Fins i tot alguna cosa tan avorrit i frustrant com el meu treball és millor que sortir amb tu)

Soc cèlibe.
( Odio a la gent que olora com si no s'hagués dutxat en 3 dies)

Siguem amics.
( Vull que estiguis a prop així podré explicar-te tots els detalls dels altres homes amb els quals surto i faig l'amor)



LES 10 FRASES + UTILITZADES PELS HOMES PER REBUTJAR A UNA DONA
( i el que signifiquen)

Introducció:
En els homes no cal buscar-li els cinc peus al gat ni res semblant, tot és molt més simple, menys enrevessat, mentre que les dones es deixen guiar en ocasions per l'instint, els homes no són més que això, instint i molt bàsic...

Penso en tu com en la meva germana.
( Ets lletja)

Hi ha una lleugera diferència d'edats.
( Ets lletja)

No m' atreus de 'aquesta' manera.
( Ets lletja)

La meva vida ja és massa complicada.
( Ets lletja)

Ja tinc parella.
( Ets lletja)

No surto amb gent del treball.
( Ets lletja)

No és culpa teva, és meva.
( Ets lletja)

Vull concentrar-me en la meva carrera.
( Ets lletja)

Soc cèlibe.
( Ets lletja)

Siguem amics.
( Ets REALMENT lletja)

Salut,

Una mica de musica d' acompanyament en clau rumba:

¿Vols comentar?

Entrades populars