NOTA DE L" AUTOR:

L’ AUTOR D’ AQUEST BLOG NO ES FA RESPONSABLE DELS DANYS A LES DIFERENTS SENSIBILITATS QUE PUGUI OCASIONAR LA SEVA LECTURA I AL MATEIX TEMPS RECONEIX LA SEVA CONDICIÓ DE MARGINAT SOCIAL I ES DECLARA LLIURE DE L’ OBEDIENCIA ESCLAVA A LES NORMES DE BON GUST. SI, PER EXCES O PER DEFECTE, NO HE ESTAT SUFICIENTMENT SENSIBLE EN QUALSEVOL SENTIT SEXISTA, RACISTA, CULTURALISTA, NACIONALISTA, REGIONALISTA, ETNOCENTRISTA, FAL.LOCENTRISTA, ETC. O AMB PERSONA FEMENINA, POBLE OPRIMIT, MEDI AMBIENT, CULTURES MINORITARIES, QUALSEVOL ALTRA MENA DE PREJUDICI ENCARA PER BATEJAR, DEMANO DISCULPES. A LA RECERCA DEL DESEMVOLUPAMENT D’ UNA SOCIETAT LLIURE DE PREJUDICIS I PURGADA DE LES INFLUÈNCIES DEL SEU DEFECTUÓS PASSAT CULTURAL HE COMES BEN SEGUR MÉS D’ UN ERROR ".

( Texte inspirat en el llibre: “Contes per a nens i nenes politicament correctes”, de James Finn Garner, traducció de Quim Monzó i Maria Roura, Editorial Quaderns Crema )

The Psycho Hamster .


dimarts, 22 d’abril de 2008

VANILLA FUDGE: “YOU KEEP ME HANGING ON”

A SONG FOR YOU :
Tinc una cançó per tu. Qui no recorda el plaer de seguir la lletra del LP acabat de comprar. Aqui pots fer-ho. També tens la traducció ....... I al final, un enllaç molt interessant sobre la cançó a wikipedia.


VANILLA FUDGE: “YOU KEEP ME HANGING ON”

Video:


Escolta en mp3 al temps que pots seguir la lletra:


La lletra ( no es correspón a la versió original .... seguiu en negreta ):
VANILLA FUDGE: “YOU KEEP ME HANGING ON”
Set me free, why don't you babe
Get out of my life, why don't you babe
'Cause you don't really love me
You just keep me hanging' on
You don't really need me
But you keep me hanging' on


Why do you keep a coming around
Playing with my heart?

Why don't you get out of my life
And let me make a new start?
Let me get over you
The way you've gotten over me

Set me free, why don't you babe
Let me be, why don't you babe
'Cause you don't really love me
You just keep me hanging' on
Now you don't really want me
You just keep me hanging' on

You say although we broke up
You still want to be just friends
But how can we still be friends
When seeing you only breaks my heart again
And there ain't nothing I can do about it

Woo, set me free, why don't you babe
Woo, get out my life, why don't you babe
Set me free, why don't you babe
Get out my life, why don't you babe


You claim you still care for me
But your heart and soul needs to be free
Now that you've got your freedom
You want to still hold on to me
You don't want me for yourself
So let me find somebody else Hey!

Why don't you be a man about it
And set me free
Now you don't care a thing about me
You're just using me
Go on, get out, get out of my life
And let me sleep at night
'Cause you don't really love me
You just keep me hanging' on...


La traducció ( podeu comentar o suggerir canvis......):
VANILLA FUDGE: “PENJAT AL TEU VOLTANT”
Perquè no passes de mi, nena
Perquè no surts de la meva vida, nena
Perquè en realitat no m’ estimes
Tu només vols que continuï penjat al teu voltant
En realitat no em necessites
Però em mantens penjat al teu voltant

Perquè segueixes al meu voltant
Jugant amb el meu cor?
Perquè no surts de la meva vida, nena
I em deixes començar de nou ?
Deixa’m passar de tu
De la manera que tu has passat de mi.

Perquè no passes de mi, nena
Perquè no em deixes existir, nena
Perquè en realitat no m’ estimes
Tu només vols que continuï penjat al teu voltant
Ara, ja no em vols
Tu només em mantens penjat al teu voltant

Tu dius que encara que ho deixem
Que encara vols que siguem només amics
Però com podem ser encara amics
Quan et veig, només em trenques el meu cor una altra vegada
I no hi ha res que pugui fer sobre el tema

Woo, perquè no passes de mi, nena
Woo, perquè no surts de la meva vida, nena
Perquè no passes de mi, nena
Perquè no surts de la meva vida, nena

Tu afirmes que encara et preocupes per a mi
Però el teu cor i ànima necessiten ser lliures
Ara que has tingut la teva llibertat
Tu vols encara agafar-te a mi
Tu no em vols per a tu mateixa
Així, deixa’m trobar algú altre, Hey!

Perquè no encares el tema
I passes de mi
Ara no et preocupo en absolut
Tu només m’ utilitzes
Continua, surt, surt de la meva vida
I deixa’m dormir a la nit
Perquè en realitat no m’ estimes
Tu només em mantens penjat al teu voltant


2 Comentaris:

Nuri ha dit...

Ostia es ben be que les casualitats existeixen!

Veient el video, que per cert es un tema molt bo, t'anava a recomenar un tema que canten els Lemon Pipers (i tambe els Status Quo en la seva primera i millor epoca mod).

I quan el trobo al Sant Youtube, el primer video relacionat es aquest de Vainilla Fudge.

En qualsevol cas, mira't el video, l'estetica i aquest puntasso piscodelic no tenen desperdici...

http://es.youtube.com/watch?v=Iv6GhRDERsk

Salut!

Iaia punkarra

The Psycho-Hamster ha dit...

Hola!

Molt guapo el video dels Lemon Pipers ..... Una mica hippies amb tendencies "mods" ..... els cops de guitarra al osito m' han fer recordar als Who .....

Veig que t' agrada també el rotllo mod, a la Penya Osasunista Clarete tenim al Ima, que toca en un grup mod, son molt joves però s' ho estant currant.... es diuen "Slim Mojo" i han tocat fins i tot a la Sala Apolo a BCN .... potser els coneixes, aqui tens un enllaç a la web ....
http://profile.myspace.com/blackcatima

Salut,

Entrades populars