NOTA DE L" AUTOR:

L’ AUTOR D’ AQUEST BLOG NO ES FA RESPONSABLE DELS DANYS A LES DIFERENTS SENSIBILITATS QUE PUGUI OCASIONAR LA SEVA LECTURA I AL MATEIX TEMPS RECONEIX LA SEVA CONDICIÓ DE MARGINAT SOCIAL I ES DECLARA LLIURE DE L’ OBEDIENCIA ESCLAVA A LES NORMES DE BON GUST. SI, PER EXCES O PER DEFECTE, NO HE ESTAT SUFICIENTMENT SENSIBLE EN QUALSEVOL SENTIT SEXISTA, RACISTA, CULTURALISTA, NACIONALISTA, REGIONALISTA, ETNOCENTRISTA, FAL.LOCENTRISTA, ETC. O AMB PERSONA FEMENINA, POBLE OPRIMIT, MEDI AMBIENT, CULTURES MINORITARIES, QUALSEVOL ALTRA MENA DE PREJUDICI ENCARA PER BATEJAR, DEMANO DISCULPES. A LA RECERCA DEL DESEMVOLUPAMENT D’ UNA SOCIETAT LLIURE DE PREJUDICIS I PURGADA DE LES INFLUÈNCIES DEL SEU DEFECTUÓS PASSAT CULTURAL HE COMES BEN SEGUR MÉS D’ UN ERROR ".

( Texte inspirat en el llibre: “Contes per a nens i nenes politicament correctes”, de James Finn Garner, traducció de Quim Monzó i Maria Roura, Editorial Quaderns Crema )

The Psycho Hamster .


dilluns, 14 de novembre de 2005

FEAR AND LOATHING RAVAL


Com us ha anat el cap de setmana ? Jo estic fet caldo, em vaig "ewmborrawhchar" - encara em dura la resaka - i avui he arribat tard a la feina i amb una pinta lamentable.

.............

............

Faif memof.....- sanglot -...ria però no m' en recordo. Desprès baixaré a la farmacia per comprar alguna cosa per la resaka i vertigen, encara em dura el mareig.....

.......

.....

Que que m' ha passat ? ..... L' unic que recordo es que vaig sortir a passejar i em vaig trobar a uns amics que feia temps que no veia, birres, vermut als 3 Tombs, carajillo, anem a casa meva i ems fumem uns porros, uns quants ji-ji-ji...ja-ja-ja...., desprès vaig sortir d' allí amb un bon globo i no se com em trobo una amiga pintora i em diu de prendre una copa al Pastís, ens anime'm, em convida a casa, jo ja anava una mica "borrawhtxo", un com estic una mica enganxat a internet, no he volgut trencar aquesta "cadena alcoholica" no sigui que s' acabin les drogues, la cervesa i el whisky sense alcohol, els camells acabin extinguint-se, el hatxis i la maria sota prescripció medica o en botiges de drugstores de luxe, el sexe prohibit - no vull dir que pujin els preus, depen de com..., sempre surt car....o potser millor dit res es gratis.... - i tot un seguit de consequencies negatives per una anima lunpen que busca el sentit de l' existencia seguint la via del pecat....

........

Bé..., crec que estaba amb la pintora......,

.......

......

- que bona que estaba !!!! -

.....

....

Em diu que està pintant molt ultimament, que ha trobat una veta artistica, , que s' ha passat del "naif" i "gore de tirar la papa" al realisme, i que ultimament esta pintant molt. Em convida a casa d' ella. Comencem a parlar, estem al sofa, el collons de gat al costat donant el conyàs i onplint-me de pels, no se com aconsegueixo treure-me'l de sobre, tot i que quasi tiro el "xupito" per sobre la catifa "ikea", ens anem calentant, tot i que porto un bon colocon, m' escapo al lavabo un moment - perquè aquestes coses no passen quan estàs a tope ? -

.....

......

......

Quasi em foto de lloros per culpa del gat al passadis.

....

.....

Entro ... Encenc el llum, i quam miro cap a baix per baixar-me la bragueta, nomès recordo que em vaig marejar i perdre el sentit. Desprès varen venir les al.lucinacións i la paranoia estil "Fear and Loathing Las Vegas".

......

Queia....

Queia....

Queia....

Queia....

......

Sembla que li vaig deixar "una obra naif o gore realment fastigosa" en forma de papada al terra del lavabo. L' estic trucant al mobil però no contesta. M' estic desesperant per moments.

......

.....

No se, se si es un somni o realitat ? Estic fent una cadena de trucades, per esbrinar si algú sap que vaig fer ahir i que vaig prendre. La meva percepció subjectiva m' enganya ?

.......

.....

Bé, si algú em pot donar una explicació estaré molt agrait - "estimada Elena Francis", es deia així al programa radiofonic ? - i prometo deixar els mails de cadena i les superticións que els acompanyen. L' alcohol i les drogues no, abans canviaria o deixaria part de la realitat. Si algú te una resposta, critica, o comentari sobre la meva intoxicació, no us reprimiu es dilluns i no tinc massa feina, tot i que he d' escaquejar-me a la farmacia. Si algú es sent dolgut per haver-se perdut la farra, ho sento. Si a algú li dec pasta, que m' ho digui. Tots els danys col.laterals seran tractats amb sobrietat i atesos. Ho sento.

Fins aviat,
Psycho-Hamster

3 Comentaris:

manel.rawal ha dit...

Aquesta piada de cap de setmana la vaig publicar via mail, i va tenir comentaris molt divertits, que m' he decidit a passar al blogg per no començar de zero, amb el seu permis:

- Molt bona Manel! per un dia que pots pillar i li deixes un altre tipus de petjada a la seva vida, ja,ja,ja. Es broma, si que la vas pillar gorda. Això del zen i deixar-se fluir és això? ja,ja,ja. Ho sento, és broma, és que m´ho estàs posant fàcil per punxar-te. Jo no et puc ajudar a recontruir la nit de borratxera, ho sento, estic últimament molt monecal, però ja m´arribarà el torn de pillar una algun dia que estigui menys liadeta. Un petonàs latin lover. Mo.
Mónica

manel.rawal ha dit...

hee, hee, hee, hee.........
- risa Eddy Murphie style -
Así que vida monecal, ehhh ? Te has puesto los habitos y has ido a Madriz. Quizás podrias exor-sisarme - no robar - y recuperarme para la vida asocial, queria decir social. Ya ves, sigo fluyendo, vivo en zen y me dejo llevar por el presente....., más vivo, más intenso....., más destructivo, però que deja una huella - que resaka !!!! - indeleble tanto en el físico - estoy hecho polvo !!!! - como en la psique....., donde he estado, que he hecho, me follé al gato en lugar de ha ella, y acabe estampado abajo en el patio de luces, despuès de perseguir al "lindo gatito" por la cornisa del terrado, o bien fue la maldita infusión de ayahuasca amazonica que ha alterado
mi percepción y mi realidad. La vida es sueño, y los sueños..., sueños son. Donde se funden los sueños con la realidad, donde està el limbo....., quiero "em-papar-me" - ahora no va de vomitos - en los sueños y basar toda mi existencia y mi mundo en ellos, actuar en la realidad según los sueños vividos, fundir personajes soñados con
personajes reales y tomarme una copa con todos en el Terra, recordar historia vividas con ellos y reirnos de todo..., en definitiva cambiar el mundo y la realidad un poco a mi manera......Mónica !!! "Se lo que estás pensando. Si me he tomado un tripi o solo dos. Te aseguro que yo tambíen lo he tenido en cuenta" - estoy reproduciendo un dialogo de Dirty Harry de Clint Eastwood adaptado - però "estando aqui sin nada que hacer, como pasa el tiempo" - Mecano - no se me ocurre nada mejor que desvariar un poco.
Bien termino, dandote las gracias por motivarme y por tu masaje de acupuntura emocional.
Ja nos veremos, "Reina Amazona del Raval", de Africa seria demasiado :-)

Un abrazo,
Manel

P.D.
La historia es pura ficción, desarrollada a partir de una foto que me llego con una pequeña historia del mismo estilo que me pareció descafeinada y la adapte para mi, solo que no hice nada el domingo, a excepción de hacer el perro en casa. Però a que es increible lo que te puede llegar a pasar si haces el esfuerzo de salir de casa ?

manel.rawal ha dit...

Parece que ésta vez la ficción superó a la realidad, tio dedícate a la novela de terror y autoayuda, jajaja. Me lo comí todo con patatas, seré nocente!!!, me la has pegado... , la venganza será cruel!!! Bueno cruel, ya sabes que yo muy mala no puedo ser, pero ten cuidado, que el día menos pensado, algo estraño te puede pasar... jajaja.

Cuídate. SMUAK. Mo.

Entrades populars