NOTA DE L" AUTOR:

L’ AUTOR D’ AQUEST BLOG NO ES FA RESPONSABLE DELS DANYS A LES DIFERENTS SENSIBILITATS QUE PUGUI OCASIONAR LA SEVA LECTURA I AL MATEIX TEMPS RECONEIX LA SEVA CONDICIÓ DE MARGINAT SOCIAL I ES DECLARA LLIURE DE L’ OBEDIENCIA ESCLAVA A LES NORMES DE BON GUST. SI, PER EXCES O PER DEFECTE, NO HE ESTAT SUFICIENTMENT SENSIBLE EN QUALSEVOL SENTIT SEXISTA, RACISTA, CULTURALISTA, NACIONALISTA, REGIONALISTA, ETNOCENTRISTA, FAL.LOCENTRISTA, ETC. O AMB PERSONA FEMENINA, POBLE OPRIMIT, MEDI AMBIENT, CULTURES MINORITARIES, QUALSEVOL ALTRA MENA DE PREJUDICI ENCARA PER BATEJAR, DEMANO DISCULPES. A LA RECERCA DEL DESEMVOLUPAMENT D’ UNA SOCIETAT LLIURE DE PREJUDICIS I PURGADA DE LES INFLUÈNCIES DEL SEU DEFECTUÓS PASSAT CULTURAL HE COMES BEN SEGUR MÉS D’ UN ERROR ".

( Texte inspirat en el llibre: “Contes per a nens i nenes politicament correctes”, de James Finn Garner, traducció de Quim Monzó i Maria Roura, Editorial Quaderns Crema )

The Psycho Hamster .


dimecres, 24 de gener de 2007

HARD CANDY

Vull recomanar-vos una peli que m' ha sorprès gratament. A continuació teniu una crítica en la meva opinió prou adequada. N' hi ha d' altres també correctes i prou bones, però deixen entreveure el fil de l' argument. Al final de l' entrada teniu alguns enllaços a les webs.


Hard Candy es la pel·lícula que no se debería permitir ver a ningún tertuliano, ONG moralista o asociación de padres mojigata; de lo contrario, van a tener tema de conversación y excusa para escribir tonterias durante meses. Va a ser difícil de evitar; después de ser bien recibida en Sundance y arrasar en Sitges este año, está empezando a generar en Estados Unidos -donde no se estrena hasta abril- la clase de boca a boca que la hace clara candidata al éxito inesperado de la temporada. "Hard Candy" arranca en un chat de Internet y termina encima de un tejado. El 90 por ciento de la historia se desarrolla en un salón de estar ocupado sólo por dos personajes. Uno es un fotógrafo que podría ser un pedófilo; o no. El otro es una adolescente resabida con mucha imaginación; hay razones sólidas para pensar que podría estar completamente loca. El juego del ratón y el gato empieza así, y sigue con intentos de seducción, chantajes emocionales, mentiras, insinuaciones, y un permanente cambio de tornas. Lo único que parece seguro es que todo acabará con alguien ganando y alguien perdiendo, pero las apuestas al ganador cambian cada cinco minutos. Hard Candy contiene un guión que acumula niveles de tensión de los que sólo se ven una vez por década; una protagonista que tiene escrito el estrellato en la cara, y al menos una secuencia memorable -de la que Hitccock hubiera estado tremendamente orgulloso- sobre la manera ......."

Texto: Jose Luis Vicente
http://elastico.net/archives/2006/01/hard_candy_1.html

A “youtube” teniu el tràiler:
http://www.youtube.com/watch?v=dfORq_Ha8B4


Us recomano aneu en compte amb les critiques, doncs algunes desvetllen l' argument.

http://www.labutaca.net/films/36/hardcandy.htm
http://www.filmaffinity.com/es/film752731.html
http://www.blogdecine.com/2006/05/19-hard-candy-la-nina-de-los-cojones

Salut,
Psycho-Hamster

¿Vols comentar?

Entrades populars